Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BZ

borgano

23. 2. 2012 11:43
Jak hloboko jste klesl pane Volnere

..tak prázdou reportáž jsem od vás nečekal. Autor článku skvěle shrnul i mé pocity.

- jo holt bulvární bída dorazila i na ČT a "průměrný divák" baští nesmysly i s navijákem.

Reportéři ČT - hochštapleři nejhrubšího zrna. Rv

5 0
možnosti
JB

yan007

23. 2. 2012 11:40
absolutně s Vámi souhlasím

děkuji za článek. Jenom jsem tu reportáž sledoval v pozadí jiné práce, ale v polovině jsem zpozorněl a na konci mi bylo na blití... s manželkou jsme se shodli, že takhle okatou účelovou diskreditaci jsem ještě na ČT nikdy neviděl... Jenom dodávam, že bych ho za prezidenta nikdy nevolil, ale prostě tohle bylo moc...

4 0
možnosti
AV

andilek10

23. 2. 2012 11:28
....................

ČT pracuje na objednávku a dělá reportáže účelově. Rozhovor , který poskytl v ČT 1 rodinný příslušník způsobil, že s námi několik týdnů hodně lidí přestalo komunikovat a ještě o nás psali v diskuzích špatnosti. Přitom to bylo obráceně, ale vystřihané věty a reportérova slova říkali něco jiného. Na vysvětlenou : stát přišel , něco chtěl, my mu to dali za odhad, ale televize říkala něco jiného.

4 0
možnosti
P

pěnice

23. 2. 2012 11:36
Re: ....................

Máme stejnou zkušenost, vytržením z kontextu nabral útržek věty zcela jiný smysl. V tom jsou "kovaní". A Vy máte problém.

2 0
možnosti

mossimo

23. 2. 2012 11:12
Pana Okamuru nijak nemusím, ale taky jsem zíral...

nicméně obrázek o "kvalitě" reportáží pořadu Reportéři ČT jsem si udělal už před několika lety, kdy na objednávku jednoho vykutáleného pána (tehdy vlastnil zdejší noviny) vyprodukovali reportéři naprosto zkreslenou, účelovou reportáž o poměrech na zdejší radnici. Samozřejmě, že špína tu byla, stejně jako všude v politice, ale ta reportáž to všechno zpracovala a vytvořila obraz z úplně jiné dimenze a hlavně naprosto jednostranně.

Takže od té doby jen s úžasem sleduji, jak úroveň pořadů tohoto typu v ČT dosahuje nových hlubin. A za toto, prosím pěkně, platím 180 Kč měsíčně (spolu s rozhlasem, který není o nic lepší, viz např. kvalita Radiožurnálu).

2 0
možnosti
MB

Miloušek

23. 2. 2012 11:09
Důležité je že za televizi povinně platíme.

Geniální systém. I ti, kteří o jejich bláboly nestojí, platí povinně za oblbování těch ostatních. 8-o

0 0
možnosti
AW

workaq

23. 2. 2012 10:49
Neškodilo by po sobě přečíst

Dobré, ale neškodilo by zkrátit a dát konkrétní jména...

Některé formulace volají po překopání. Např. perla:

To, že adept je předseda strany, jejíž je ministr financí místopředseda;-)

0 0
možnosti
B

bastianka

23. 2. 2012 10:49
nechce se mi to číst,

je tam, jaké má ten japanese vzdělání?

0 0
možnosti
JB

jejda to jsem ja

23. 2. 2012 12:32
Re: nechce se mi to číst,

a jaká by vám vyhovovala? 8-o

2 0
možnosti
JF

fikacek

23. 2. 2012 8:49
jsem příznivec

Tak jsem Tomiho příznivec. On je úspěšný podnikatel, ale že by byl taková jednička, to zase není, i když tak reportáž ČT byla tak průhledná, že bylo snadné triky prokouknout.

V politice je dost naivní, neumí to moc s médii, měl by reagovat mediálně inteligentně, když by měl být presidentem. Rád ho uvidíme v české politice, ale jako presidenta ho nechci, na to nemá. Jen nakoukl do politiky, a trošku to nezvládá. To takový Fischer je oproti němu třída. Z akademické funkce přešel hned na premiéra, a zvládal byl uprostřed nejdravější politiky, a český národ si ho za to oblíbil.

Okamura je v psychologii napůl asijský, takový to pořád vpřed... a někdy míň empatie a přemejšlení. Dobré úmysly nestačí, je třeba umět. Ostatně u něj je jeden z motivů osobní prestiž v dost velké míře.

Rád uvidím asiatskou pscyhologii v naší politice, stejně jako jiné, ale na Hradě? Spíše ne.

0 0
možnosti
P

pěnice

23. 2. 2012 11:40
Re: jsem příznivec

Fischer je třída ? To si děláte srandu ? Ten bezbarvý statistik, který nadělal jen škodu ? Loutka v rukou těch druhých ? Díky, nechci,

1 0
možnosti
KD

Kulhánková, dcera

23. 2. 2012 8:24
---

R^

ČT je shnilý rybník.

2 0
možnosti
TJ

třešeň japonská

23. 2. 2012 8:25
Re: ---

páchnoucí stoka R^

2 0
možnosti
EN

EMS

23. 2. 2012 7:59
Večerníčku

Vzhledem k tomu, že jste TO kamarád (resp. vlezdoprdelka, kterého po vycucnutí stejně odkopne), ani jsem nečetla tento blog. Nicméně když jsem rolovala stránkou, zaujala mě sprostá slova, která jsem použil. Opravdu úroveň;-€

1 0
možnosti
JK

action_jackson

23. 2. 2012 11:30
Opravdu úroveň, ale Vaše....

Nečíst to. udělat si na to názor a ještě odsoudit???? Tak to chce vážně silnej žaludek.RvRvRv

5 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury