Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

adua

25. 2. 2012 19:16
dík

Děkuji za tento článek.R^ Podle mého názoru je pan Tomio Okarura  špiněn  záměrně, aby nebyl  zvolen za prezidenta. Už jsem několikrát četla a slyšela, že prozatím v průzkumu vede pan Fišer. Pro mne je pan Fišer naprosto nepřijatelný. Za jeho vlády dluh se stále zvyšoval a byl poplatný stranám. Pro mne je to stará struktura. Ráda bych, aby prezidentem byl člověk jako je pan Tomio. Věřím mu, jeho názory sdílím, hrdě se hlásí k češství a protože je napůl Japonec je pracovitý, přímý a upozorňuje na nešvary v našem státě a není vyčůraný jako Češi. :-)

5 0
možnosti
S

skiman11

26. 2. 2012 16:28
Re: dík

R^

1 0
možnosti
JK

slepá bába

25. 2. 2012 17:39
Re.nepřesvědčivé?

Já myslím,že článek je až dost přesvědčivý a bojím se,že panu Okamurovi udělal medvědí službu. Pana Okamuru a jeho názory sleduji ve všech českých médiích již dlouhou dobu a to se ještě o žádné kandidatuře nehovořilo, nepotřebuji žádné další rady.Myslím,že je to slušný člověk,jen mám obavu,že se ho teď budou více všímat všelijaká individua typu,podvodníci,zloději,vyděrači a jiní "dobří přátelé" s žádostí o půjčku? Vůbec mi nevadí že je Česko-japonského původu,alespoň vidí Českou republiku částečně i očima japonského turisty.

1 0
možnosti
AK

adua

26. 2. 2012 18:12
Re: Re.nepřesvědčivé?

R^

0 0
možnosti
JK

pbh

25. 2. 2012 16:19
Nepřesvědčivé

...tu reportáž jsem viděl, také mi připadala, že stojí trochu na vodě - je dobré na to poukázat a třeba i věcně diskutovat...ale výlevy pána, jehož nechal Tomio někde zadarmo bydlet a sponzoruje mu Pivní magazín....8-o

Kam na tu karmu chodíte?

1 0
možnosti
JK

holkazhane

25. 2. 2012 14:01
Okamura je podle mě sebestředný populista.

Názor na něho mi nezmění žádné reportáže ani blogoví autoři. Sledovala jsem JEHO blog a JEHO různá vyjádření. Názor si může udělat každý sám a svůj. Já jsem to udělala.

2 0
možnosti
R

reverend3

25. 2. 2012 14:35
Re: Okamura je podle mě sebestředný populista.

Určitě jsi mnohem úspěšnější než ON.

1 0
možnosti
OU

25. 2. 2012 9:25
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
ŽV

žíznivej velbloud

25. 2. 2012 1:02
Pěkně napsané

R^

4 0
možnosti
P

pikacu

25. 2. 2012 1:04
Re: Pěkně napsané

jj R^

2 0
možnosti
PT

hahoc

24. 2. 2012 17:42
Zacatek bez pujcek

Nic proti, ale s cim vlastne zacal pan Okamura ve dvaceti u nas podnikat?

Jiste bych to nekde nasel, ale jsem liny:-)

Protoze to ze nemel nejake pujcky, tomu prilis neverim, jedine ze by ve dvaceti mel nejaky kapital a vydelaval uz od detstvi, ale bez urciteho kapitalu moc zacit podnikat nejde.

Ale preju mu uspech a jeste vice melounu, jen se ptam ze zajimavosti.

0 0
možnosti
JC

Skier1965

25. 2. 2012 2:23
Re: Zacatek bez pujcek

Čemu nevěříš? Já jaem měl po roce 1989 našetřeno 36 tis. Kč. Za ty peníze jsem v roce 1991 koupil svůj první počítač, XT ESCOM, 20 MB HDD a začal jsem programovat a poskytovat poradenství. Dál to bebudu rozvíjet, ale v r.1995 jsem měl vlastní budovu a v ní 35 zaměstnanců. A dnes? Myslím, že se mám dobře...

2 0
možnosti
T

Tausret

24. 2. 2012 10:28
To je přece

klasický příklad toho, že u nás se úspěšným lidem nic neodpouští....

Ten člověk přece nedostal žádné dotace, nemá žádné státní zakázky,

nemá "kmotra" na ministerstvu nebo ve vládě, tak přece musí být

podvodník a zkrachovanec. To jsou úvahy těch nemyslících "ovčanů"

kteří se s otevřenou hubou a pivem na to v televizi dívají ....

1 0
možnosti

000

24. 2. 2012 6:21
ČT a objektivita?

V neděli jsem se dívala na polední rozhovor, který se týkal kvality potravit a kontroly. Komunistický zástupce tam prosazoval, aby se zveřejňovaly konkrétní obchodní řetězce v tom kterém městě, které falšují datum spotřeby, uvádějí českého výrobce i když to není pravda atd. Ministr zemědělství Bendl to po něm zopakoval (jinak odpovídal jak trubka) no a ve večerních zprávách znělo  pouze to papouškování pana Bendla, jako by to bylo z jeho hlavy.

1 0
možnosti
JS

JIST

23. 2. 2012 21:36
Tak jak to ctu,

tak to vypada na praci typickeho Wollnera. Vecernicek se opravnene vzteka, sam jsem Wollnera videl na vlastni oci a vim, co je to za gra.la.

4 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury