Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GMX

Glock Mark XXI

27. 2. 2012 17:03
Dobré až na ty dotace....

Tam nevíte, která bije. Pepík H. ze Zlaténky taky ne.

0 0
možnosti
P

pat.ton

27. 2. 2012 11:42
Proč?

V první chvili jsem s vámi souhlasil. Pořad jsem viděl a působil na mě dost tendenčně natočený, ale to co jste předvedl v závěru článku vaši práci postavilo na úroveň reportétů ČT. Jak chcete někoho obhajovat před něčím, co vzápětí děláte sám? Jak vám pak můžeme věřit objektivitu. Měl jste si prostě to kydání špíny odpustit a mohl to dobrý článek.

0 0
možnosti
C

carlossaura

27. 2. 2012 15:34
Re: Proč?

Měl byste vedle obecných prohlášení uvést, co konkrétně autor článku uvedl nepravdivého nebo v čem je tendenční. Smotného by mne to zajímalo, neboť o panu Okamurovi nic nevím.

3 0
možnosti
MR

Nyx

27. 2. 2012 11:39
souběh

mno a ví autor blogu bijící se v prsa za Okamůru, že souběh funkce člena statutárního orgánu a zaměstnaneckého poměru byl až 31. 12. 2011 nelegální a takový pracovní poměr je neplatný? Tudíž by teoreticky z takového pracovního poměru přijatou mzdu měl pan Okamůra vrátit?

0 0
možnosti
C

carlossaura

27. 2. 2012 15:35
Re: souběh

Vaše tvrzení je nepravdivé. Souběh funkce statutárního orgánu a zaměstnance byl vždy legální, POKUD se náplň činnosti nepřekrývala (tj. pokud v pracovním poměru neplnil úkoly, které jsou povinností statutárního orgánu).

0 0
možnosti
EH

Amáálie

27. 2. 2012 9:52
Pan Okamura

se nikam nenominoval ani necpal, byl pouze vhozen jako kandidát do jámy lvové médiové...

3 0
možnosti
C

celim

27. 2. 2012 9:59
Re: Pan Okamura

Přesně tak! Dokonce sám říkal, že o prezidentské kandidauře neuvažuje, nanejvýš, díky těm hlasům v anketách, uvažuje, že by to zkusil ve volbách senátorských a teprve budoucnost ukáže, jestli by měl na víc.

1 0
možnosti
RM

r_o_s

27. 2. 2012 8:25
ode mne karma

Ode mne karma. Tento pořad jsem viděl a také se mi vůbec nelíbil. Byla to reportáž jasně namířená proti pan Okamurovi. Z toho plyne, že teď když už se mluví o novém prezidentu a o přímé volbě, tak mne nenapadá nic jiného než sousloví: "politická objednávka".

Jako hlavní prohřešek v této reportáži bylo opravdu to, že firmy nemají třeba asi dva roky starou uzávěrku na webu Obchodního rejstříku. Pracuji v obchodu a tak se na tyto uzávěrky občas dívám a na konci roku 2011 jsem narazil na "mraky" firem co měly poslední uzávěrku na tomto webu z roku 2009. Tedy se vlastně udělalo drama z toho, co je dnes úplně běžné a zase až tak moc to žádný úřad nekontroluje.

Dle mého názoru, takových reportáží ještě přibude. Pan Okamura je ,si myslím, trnem v oku všech co si brousí zuby na křeslo prezidenta. Ať je to kníže, nevýrazný Fisher a nebo "větrník" Švejnar. A to ještě přímo neřekl, že ano, budu kandidovat na prezidenta....

5 0
možnosti
J

jackie13

27. 2. 2012 8:22
co by jsme taky čekali

od ČT,která je prolezlá bolševiky a stbáky.

0 0
možnosti
R

Rosomak

26. 2. 2012 20:39
Zbývá dodat že ostatní média se proti Okamurovi také snaží

Ze srandy vypustili Okamuru (Gott už totiž netáhl) a bylo to jako vypustit Krakena.

No, museli nasadit Medůzu (co nejvíce dalších kanditátů) a naředit Okamurovy preference v anketách.

Nikdo moc nezkoumá, jestli Okamurovy hlasy záhadně nemizí. Taková anketa, kde Okamuru přeskočí i Němcová, o něčem svědčí, vzhledem k jeho původním preferencím.

A to, že placení diskutéři se činní, je myslím také dobře vidět. Je to nový fenomén, který je z hlediska vývoje médií velmi zajímavý, ale otázka je, jestli diskuze neskončí jen jako přestřelky jednotlivým mediálních týmů.

1 0
možnosti

cerny.prem

26. 2. 2012 20:13
díky autore

R^

0 0
možnosti
FV

fouly

27. 2. 2012 11:38
Re: díky autore

Souhlas R^!!

0 0
možnosti
TSJ

Ty ses jatro

26. 2. 2012 14:49
ČT ať jde do Kopru

uplně mě dožrali, když 22.2. na ČT24 v pořadu o tom kam kráčí společnost pozvali super hosty a mezi ně toho gaunera Šloufa. Tady tenhle hajzl co byl členem partaje co tady zabíjela lidi a která zahrabala Československo o 40let zpátky se v TV rozvášnil a tvrdil, že minulý režim byl k lidem "vlídnější a více lidský než dnes".. a ta husa co to moderovala mu to odkývala. Už jen samotný fakt, že tihle grázlové dostávají v TV prostor je hnus a ještě aby tam tlačili takové lži a blbosti a moderátoři na to neuměli reagovat je do nebe volající amaterismus a diletanství celé ČT.

9 0
možnosti
JO

ouki

26. 2. 2012 2:22
Populista+support

Když jsem sledoval Den D, docela jsem si Okamuru oblíbil, ale jak jsem si přečetl pár jeho blogů, tak jsem zjistil, že jeho politické názory jsou silně populistické a jen se snaží jít lidem na ruku. Proto, pokud bude kandidovat, tak ho rozhodně volit nebudu!

Tento článek je ale o Okamurovi jako byznysmanovi. Nedá se Tomiovi upřít, že je velmi dobrý podnikatel a že má na to čuch a také vybudovanou určitou pozici.

Neznám detailně účetnictví Tomiových firem, ale v případě investic by se toho v nákladech moc v nákladech objevit nemělo, ale v jiných položkách spíše (dlouhodobá aktiva....). Ale musel bych znát detailněji.

Spíše mě ale zaráží, jak detailně zná autor Okamurovo jmění a jeho obchody (umění, byty...). Nevěřím tomu, že to vše vyšťoural v internetu a myslím, že Tomia přímo zná.

Mám okrajové znalosti, jak úspěšně přes internet získat přízeň, udělat reklamu produktům a tak. Správná komunikace na sociálních sítích (bez toho to dnes nejde), ...

1 0
možnosti
JO

ouki

26. 2. 2012 2:23
Re: Populista+support (pokračování)

...kontrola a opravování věcí o mě (mé firmě) na wikipedii, psaní blogů, třeba odbornějších a tak a nebo ještě lépe získání úspěšného blogera s nějakým renomé na svou stranu, že jeho další blogy pak mají v sobě skrytý support. Jsou pak další věci. Vím, že Tomio umí internetové prostředky vhodně využívat ve svůj prospěch a ač ČT možná objektivní nebyla (neviděl jsem), tak ani toto není nezaujaté a objektivní.

Tím nechci vyvracet tento blog, jen ho brát rovněž s velkou rezervou

1 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury