Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LD

dohlib

29. 12. 2010 11:53
asi jsem vyvolený

mně dorazilo vše včas, i to co jsem poslal. Jinak cesta balíku se dá sledovat na internetu.

0 0
možnosti
FF

fioman

29. 12. 2010 11:37
Je evidentní, že autor dělá reklamu firmě PPL!

Zajímalo by mne, autore, kolik jste za tento svůj pamflet, namířený proti České poště, dostal zaplaceno? ;-€ Být Vámi, uvažuji o dobrovolném zrušení Vašeho blogerského účtu. My, slušní blogeři, takového kolegu mezi sebou mít nechceme!!!! ;-ORv F.F.    

0 0
možnosti
IB

isabell

29. 12. 2010 13:22
Re: Je evidentní, že autor dělá reklamu firmě PPL!

Ale Filípku, ještě pořád vás baví mluvit za celou blogerskou obec, byť je to jen ironie? :-P

0 0
možnosti
RP

Romiiik11

29. 12. 2010 11:29
Tak teď nevím.

Buď jsou pošty dvě a já využívám služeb té lepší nebo prostě nepíšete pravdu. Dělal jsem dva roky v e-shopu, až 100 balíků denně, většinou PPL nebo právě ČP. Problémy minimální, balíky většinou zákazníci obdrželi druhý den. To mluvím o obchodním balíku. U běžného balíku nebo dopisu jsem ale také nikdy žádné problémy neregistroval a to posílám celkem dost, nejen na Vánoce (většinou pracovní věci). Mimochodem, lidé jsou tak trošku debilové, takže jsou schopni objednávat zboží 23. prosince a pak se strašně rozčilovat, že jim je pošta nedodala pod stromeček. Tato organizace má ale také určitou kapacitu. 

0 0
možnosti
M

mubu

29. 12. 2010 11:28
Váženým stěžovatelům

na Českou poštu doporučuji, aby se tam nechali zaměstnat v třídírně, u přepážky nebo jako doručovatelé. Jistě si tam dobře odpočinou za ten malý peníz, co tam - převážně ženy - berou.

0 0
možnosti
MB

buxus

29. 12. 2010 12:03
Re: Váženým stěžovatelům

Vy asi dost nechápete, o čem je tady řeč. Nikdo netvrdí, že za problémy mohou ti co pracují v třídírně, za přepážkou nebo jako doručovatelé. Problém je v managementu ČP a to už hodně dlouho. Riskantní a silně prodělečné obchody na ruském finančním trhu, zahlcování poboček finančními službami (pojištění, spotřebitelské úvěry, ...), Poštovní spořitelna, která nepatří poště - to vše je výhodný kšeft firem, které nemají s poštovními službami nic společného a které silně ovlivňují kvalitu zýákladních služeb pošty.

Z tohoto hlediska je proto Vaše rada zcela mimo.

0 0
možnosti
AG

angr

29. 12. 2010 11:19
jo stěžovat si, to umí každej

ale jít do toho a ukázat jim, jak se to má dělat,, to už se nikomu nechce. to je jednodušší žvanit o věcech, kterejm příliš nerozumím. Posílám měsíčně cca 30-40 balíků, občas se chybička vloudí, ne že ne, i nějaké rezervy by se jistě našly, ale pamatuju i horší časy. A o cenách, bych řekl, že nemáte přehled vůbec. Přeci nikdo nikomu nebrání využít spravedlivé ruky tržního hospodářství...

0 0
možnosti
PL

ALLDAER

29. 12. 2010 11:16
Souhlas !!!

U mě se ani nesnáží oznámení o nezastižení nechat ve schránce. Nechávají až to druhé po 14 dnech. Když mi má přijít něco doporučeně přes ČP, a já to nutně potřebuji, přestože jsem ateista, začínám se modlit. Nedejbože, když si to tam mám jít vyzvednout. Horší než návštěva u zubaře. U toho alespoň vím, co mám čekat.

0 0
možnosti
IB

isabell

29. 12. 2010 13:04
Re: Souhlas !!!

Je to tím, že pokud vám veze zásilku balíková služba, tak ta lístky o nezastižení občas nevypisuje, zpracovávají je až večer na poště a dávají je běžným doručovatelkám k roznesení na další den :-/

0 0
možnosti
DR

hammerhead

29. 12. 2010 11:09
částečně souhlasím

Mám zkušenost s českou poštou přímo v rodině. Pošta už není pošta ale pracuje pro různé firmy, např. pojištění, účty, śtavební spoření atd., které musí všechny pracovnice nabízet, aby měli tzv. "čárečku", že splnili požadovaný počet za měsíc.

Vybavení (počítače, auta ) staré až zastaralé, platy na to že pracují jako peněžní úřednice malé.Vedení se zdá, že dělají málo, a tak je ještě pošlou dělat sčítání obyvatel.  Potom se nedivte, že se na vás neusmívají, když tam musí být i 10hod avíce za normalíní plat. Kdyby tyto chtěli stávkovat, tak je podpořím, na rozdíl od lékařů.

0 0
možnosti
MB

buxus

29. 12. 2010 11:14
Re: částečně souhlasím

Ano, tak to doopravdy je. Problém je ve vedení a službách, které se na to nabalily. Když jsem o tomhle diskutoval s vedoucí pošty, tvrdila, že tyhle madstavbové služby rozšiřují zákaznický komfort. To by mohla být pravda, pokud by současně pošta zajistila, aby se tak nedělo na úkor služeb základních. Není nic otravnějšího než stát u přepážky ve frontě koukat, jak si tam někdo před vámi vybírá pět set korun z účtu, když víte, že ve stejné ulici jsou dvě banky a dva bankomaty.

0 0
možnosti

mamina2

29. 12. 2010 11:08
To je blábol

Teda ne, že bych byla s Českou poštou vždycky nadšená, ale že by nám soustavně chodily balíky pozdě, to teda rozhodně ne. Naopak skutečně většinou dojde i obyčejný balík nebo dopis do druhého dne.

0 0
možnosti
P

pavev1

29. 12. 2010 11:10
Re: To je blábol

Souhlasím, autorovi věřím každé desáté slovo.

0 0
možnosti
T

terezav

29. 12. 2010 11:04
já jsem

s českou poštou spokojená; doporučené zásilky donesou až do domu, dopisy jsou rozesílány rychle a zatím si alespoň myslím, že my všechno došlo (jak ode mě tak pro mě); jistě asi záleží na pobočce, ke které člověk patří, ale zároveň si myslím, že je vždy spíše lepší očekávat méně a balíky přinést dříve nežli později; tak to aspoň dělám já a jsem obvykle mile překvapená, když zásilka dorazí o dost dřív než jsem čekala;

0 0
možnosti

ajsek

29. 12. 2010 11:03
myslím, že jde o laciné kopnutí do ČP...

posílám ročně kolem 2.000 balíků, většinou obchodních, kromě jednohovšechny dorazily i těsně před Vánocemi včas; naopakpro zajímavost - zásilka pro mne z Dortmundu, odeslaná 21.12. přes TNT, cena za balíček o hmotnosti O,5 kg 122 EURO, měl být doručen druhý den, kvůli počasí se tak stalo dnes, cena se však dle podmínek přepravce nemění; jasně, sněžilo a nelátalo se, ale je z toho zcela zřejmé, že ty potíže má každá společnost, zaobírající se přepravou (i PPL, DHL,UPC)....

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury