Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cojanato

12. 8. 2009 1:40
Stavěly se

Ano, něco malinko o tom vím a viděl jsem i konkrétní fotografie.. Jen se musíme stále ptát, proč se kolem toho stále mlží a vše se usilovně před veřejností dodnes utajuje. Že by měl někdo ještě strach z odpovědnosti?

R^Karma za článek !

0 0
možnosti

Semper2

5. 8. 2009 13:39
Měl jsem také tu čest...

jako NO II. /... (číslo neřeknu). Mám pocit, že jednou se tenhle "projekt" opráší... možná se už stalo...R^;-(

0 0
možnosti

Honza Šimák

5. 8. 2009 12:08
Histerik

Historik Gruntorád?!To si snad děláte legraci.Jirku si pamatuji ještě z hospod v Nuselském údolí v době kdy pracoval jako zedník. Pamatuji si ho jako sebestředného člověka, který si i dost vymýšlel.Od svých přátel z Charty 77 vyžadoval po listopadu 89 protekční jednání pro své ,,projekty" a cítil se velmi ublížen ,když mu nebylo vyhověno.Pokud si myslíte,že toto tvrzení jsem si tak říkajíc ,,vycucal z prstu" přečtěte si kapitolu ,která je mu věnována v knize ,,Vítězové a poražení?

0 0
možnosti

SID09

5. 8. 2009 13:44
Re: Histerik

;-DR^

0 0
možnosti

lubossula

5. 8. 2009 11:17
zajimave...

Z toho vyplyva, ze vsichni, kteri jsou dnes urazeni a zesmesnovani by byli internovani, zatimco ti, co dnes tyto jedince urazeji a zesmesnuji by si v pohode uzivali teploucka komunistickeho rezimu. Svet se vite v co obraci...

0 0
možnosti

Semper2

5. 8. 2009 13:42
Re: zajimave...

"by si v pohodě užívali..." ?  Proč ten podmiňovací způsob p. Šulo ?  Vždyt oni (komunisté) si užívají teploučka.... 

0 0
možnosti

kaktusak

4. 8. 2009 22:37
Nejspíš to bude další lež

Vždyť Lorenc s vámi v té době už kolaboroval.

0 0
možnosti

pesimista

4. 8. 2009 17:19
ŠVAŘEC

Ve Švařci se od začátku 80 let stavěla velkolepá úptavna vody pro tzv. oblastní vodovod Brno,kteý měl z Vírské přehrady dodávat do Brna až 4 qm/s ptiné vody. Proti vodovodu byly v okolí výhrady od samého počátku, protože řeka Svratka při této kapacitě úpravny měla zůstat bez vody. Po listopadu 89 se z toho stala kauza prvního významu. Byly veřejné demonstarce, řada podpisových akcí, ale o koncentráku v této spojitosti nepadlo ani slovo. Navíc Ing.Novotná byla generální projektantkou celé stavby, její manžel významným vedoucím Povodí Moravy v Brně, později dokonce ředitelem. Byl jsem svědkem toho, jak se na jaře 90 oháněl v televizním vysoupení toho, jak podepsal Několik vět a jak byl a je odpůrcem minulého režimu. I ten místopředseda Klas mi nesedí, fungoval nějaký čas po roce 90 jak předseda ONV. Pokud má autor článku podrobnější informace, tak mám o ně zájem. Celou tuto dobu se snažíme zmapovat podrobněji. Děkuji.

0 0
možnosti

Wokobere

4. 8. 2009 16:59
Díky za dobrý článek

Nové informace, moc dobře, že je zveřejňujete. R^R^

0 0
možnosti

dejavu26

4. 8. 2009 16:10
Díky za zajímavý článek

s pozoruhodným obsahem, to jsem opravdu nevěděla, zaplaťpánbu. Věděli jsme, že je to hop nebo trop a jde o vše a podle toho jsme napřeli úsilí, ale netušila jsem, že mi hrozil komunistický koncentrák. I teď je to síla strávit po 20 letech. :-S

Těším se na vaše další články, líbí se mi, že se v nich dozvím něco víc, než tendenční hysterické omílání toho, co je v novinách, že si s nimi dáte práci a máte vlastní pohled i myšlenky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury