Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dutina

20. 3. 2008 11:15
A co takhle na bioplyn?

Ve Švédsku ,kde jistě mají nadbytek lesů ale nejsou tak tupí aby si je zdevastovali,vymysleli auta na bioplyn,což je určitě lepší myšlenka než co autor vyplodil. 

0 0
možnosti
Q

QNX

21. 3. 2008 21:00
Re: A co takhle na bioplyn?

Nemají tam lesů nadbytek, mají jich tam jenom víc, než je u nás. Ropa nám poskytuje tak ohromné množství energie, že její nahrazení nelze řešit jediným zdrojem. Bioplyn je jednou z možností. Dřevoplyn je další. Využity budou muset být všechny.

0 0
možnosti
AH

nyny.

20. 3. 2008 10:48
no nedovedu si to moc představit

Pořád mám takový vnitřní pocit, že dřevo roste strašně dlouho a spálí se během pár sekund, mně se nejvíc líbí ten nápad autí na stlačený vzduch, tuším pro Indii se to mělo vyrábět

0 0
možnosti
P

pavelv2

20. 3. 2008 11:18
Re: no nedovedu si to moc představit

Jo, to autko je super, pokud chcete ignorovat fyzikalni zakony.  Zatim to sotva ujede necelych 10 km oproti deklarovanym 200 - 300km.  No a ten stlaceny vzduch jaksi taky na strome neroste. Klasicky tahak na prachy. On ten Negre to taky vi a uz zacina mluvit o hybridovi s benzinem. Jestli se vubec neco bude od nej vyrabet , tak to bude lehounke auticko, ktere pojede z 90% na benzin.

0 0
možnosti
JN

vecernicek

20. 3. 2008 10:42
asi jste nečetli pozorně

Co je za hovadinuna tom,když použijeme známé a ověšřené technolodgie? Spalovaní dřevoplynu k vytápění je dnes celkem běžná věc na celé planetě.

V čase kdyropa neby se na plyn opravdu jezdilo a jezdí se dodnes.

Chybí jediné - modernizace této technologie.

Kotel na dřevoplyn není vysoká pec - může ho mít v domácnosti téměř každý.

Zkuste nějaký opravdový argument proti - určitě tu nějaký bude, kromě nechuti přemýšlet.

0 0
možnosti
NN

nasrat

20. 3. 2008 10:36
Už teď je nedostatek dřeva

Vždy mne vyděsí co za hovadiny lze vymyslet. Připomínáte mi zelené. Ti také něco podobného vymyslí, uvedou zákonem do praxe a PAK, když to nefunguje začnou teprve PAK počítat a zjistí, že je to zhovadilost, která ničí přírodu 10 x víc, než původní "škodlivý" způsob . Blahopřeji .8-o:-/Rv

0 0
možnosti
TF

Tomáš Fiala

20. 3. 2008 10:30
Ať žije ekologie

Zkuste zase zapřemýšlet trochu Vy. Jediný způsob, jakým se dosáhlo jakž takž ekologické přijatelnosti provozu motorových vozidel je poměrně technicky složitá konstrukce všech zařízení "přivěšovaných" postupně k motoru. To všechno slouží k co nejefektivnějšímu využití energie vyráběné spalovacím motorem za co nejnižších možných exhalací. To však znamená jeden velice důležitý předpoklad: PHM budou mít nějaké standardní a poměrně přesně dané parametry. A to od všech výrobců v podstatě stejné. Proto si nekupujete benzín Shell nebo OMV ale benzín Čepro, občas jiných centrálních a hlavně nějak certifikovaných výrobců z jiných zemí. Váš způsob zajišťování PHM mi silně připomíná Maocetunga s jeho představou, že v každé vesnici bude vysoká pec na tavení železa. Jak by šla "kouřit" ekologie, kdyby si každý sám u svého domku, nebo každý statek ve vesnici vyráběl PHM prostě z toho, co nahází do kotle si ani nechci představovat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury