Diskuse
Ať auta jezdí na dřevoplyn
Děkujeme za pochopení.
dutina
A co takhle na bioplyn?
Ve Švédsku ,kde jistě mají nadbytek lesů ale nejsou tak tupí aby si je zdevastovali,vymysleli auta na bioplyn,což je určitě lepší myšlenka než co autor vyplodil.
QNX
Re: A co takhle na bioplyn?
Nemají tam lesů nadbytek, mají jich tam jenom víc, než je u nás. Ropa nám poskytuje tak ohromné množství energie, že její nahrazení nelze řešit jediným zdrojem. Bioplyn je jednou z možností. Dřevoplyn je další. Využity budou muset být všechny.
nyny.
no nedovedu si to moc představit
Pořád mám takový vnitřní pocit, že dřevo roste strašně dlouho a spálí se během pár sekund, mně se nejvíc líbí ten nápad autí na stlačený vzduch, tuším pro Indii se to mělo vyrábět
pavelv2
Re: no nedovedu si to moc představit
Jo, to autko je super, pokud chcete ignorovat fyzikalni zakony. Zatim to sotva ujede necelych 10 km oproti deklarovanym 200 - 300km. No a ten stlaceny vzduch jaksi taky na strome neroste. Klasicky tahak na prachy. On ten Negre to taky vi a uz zacina mluvit o hybridovi s benzinem. Jestli se vubec neco bude od nej vyrabet , tak to bude lehounke auticko, ktere pojede z 90% na benzin.
vecernicek
asi jste nečetli pozorně
Co je za hovadinuna tom,když použijeme známé a ověšřené technolodgie? Spalovaní dřevoplynu k vytápění je dnes celkem běžná věc na celé planetě.
V čase kdyropa neby se na plyn opravdu jezdilo a jezdí se dodnes.
Chybí jediné - modernizace této technologie.
Kotel na dřevoplyn není vysoká pec - může ho mít v domácnosti téměř každý.
Zkuste nějaký opravdový argument proti - určitě tu nějaký bude, kromě nechuti přemýšlet.
nasrat
Už teď je nedostatek dřeva
Vždy mne vyděsí co za hovadiny lze vymyslet. Připomínáte mi zelené. Ti také něco podobného vymyslí, uvedou zákonem do praxe a PAK, když to nefunguje začnou teprve PAK počítat a zjistí, že je to zhovadilost, která ničí přírodu 10 x víc, než původní "škodlivý" způsob . Blahopřeji .
Tomáš Fiala
Ať žije ekologie
Zkuste zase zapřemýšlet trochu Vy. Jediný způsob, jakým se dosáhlo jakž takž ekologické přijatelnosti provozu motorových vozidel je poměrně technicky složitá konstrukce všech zařízení "přivěšovaných" postupně k motoru. To všechno slouží k co nejefektivnějšímu využití energie vyráběné spalovacím motorem za co nejnižších možných exhalací. To však znamená jeden velice důležitý předpoklad: PHM budou mít nějaké standardní a poměrně přesně dané parametry. A to od všech výrobců v podstatě stejné. Proto si nekupujete benzín Shell nebo OMV ale benzín Čepro, občas jiných centrálních a hlavně nějak certifikovaných výrobců z jiných zemí. Váš způsob zajišťování PHM mi silně připomíná Maocetunga s jeho představou, že v každé vesnici bude vysoká pec na tavení železa. Jak by šla "kouřit" ekologie, kdyby si každý sám u svého domku, nebo každý statek ve vesnici vyráběl PHM prostě z toho, co nahází do kotle si ani nechci představovat.
- Počet článků 130
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4149x