Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

H77a74n40a 73V12l55k19o12v65á 9855494262354

Píšete o sobě, že jste novinář. Máte tedy jistě ozdrojované všechny informace včetně té, že čtvrtina neplatičů nejsou otci svých dětí. Mohu požádat o ten zdroj?

0/0
10.6.2017 13:10

P88a11v41e75l 37R48u17s25ý 8859856732

Základní problém Ústavního soudu spočívá v tom, že opět, ignoroval ústavní práva dítěte. Dítě je to, které má ústavní právo na péči otce, je-li to možné, a zde to evidentně možné je. Ústavní soud tak nadřadil zcela nesmyslně podústavní normu nad Úmluvu o právech dítěte.

+5/−1
26.5.2017 9:06

T39e20r71e53z20a 88H65a78j47k10o57v40a 5837622334860

Toto dite ma oba rodice a urcite je to tak lepsi. Zvlast kdyz je to holcicka.

0/−2
26.5.2017 9:22

P46a20v33e48l 63R14u81s98ý 8249696932

Má matku a otčíma. Otce nikoliv. A nevím, že by v Úmluvě byla odlišná práva pro holčičky a chlapečky. A pokud narážíte na to, že by dítě odvezl do domoviny, to může i tak, i když to bude nelegální.

+2/−1
26.5.2017 11:35

J83i66ř88í 23T61i88n54t10ě72r45a 6470579553960

Vážený pane Rusý,

podle mého názoru a zkušeností, toto rozhodnu náleží dítěti zda považuje, či bude považovat, dárce spermatu za součást své rodiny.:-/

+1/−2
26.5.2017 13:12

J83a47r87o88s52l11a91v 74N24o30v77á74k 8623350746155

to je asi vtip- že?

ten dárce spermatu je dárce života - dcera má po otci polovinu genů a v samozřejmě po něm má tísíce genarací pokrevních předků - opravdu jen idiot může tohle hodit za hlavu a říct, že vlastně rodič může být kdokoli - na skutečné rodine přece nesejde. pravda v takovém světě se nedivíme ýe nemáme děti úctu ke stáří , k předkům k naším kořenům, jak múžeme milovat vlastní zemi když se odnaučujeme ctít vlastní krev. nehcápu kde se ta zhoubná blbost v lidech bere.

0/0
10.6.2017 13:03

J89i54ř94í 29T71i93n80t20ě43r78a 6930179333240

Vážený pane Nováku,

lituji, ale vaše hlubokomyslné úvahy nezměnily můj názor - takže stále platí to co jsem napsal ve svém předchozím vyjádření.:-)

0/0
10.6.2017 14:14

T11e72r75e92z66a 30H44a20j35k26o92v91a 5907732924820

Pochybuji, ze si ted muze odvest holcicku do Afriky.

0/0
26.5.2017 13:25

V24l91a73d96i39m57í12r 59K77o21m52á17r77e18k 5315960664908

Rodičovská práva v této zemi přes soud ? Vvezměte jenom, kolik dětí je prakticky odejmut po rozvodu otcům, kteří mají pouze povinnost platit alimenty. Právo přes soud je k smíchu. Právo jedině vynucené silou může něco zmoci.

+3/−2
25.5.2017 23:19

V16á76c12l86a41v 18K84o55p43ř69i12v77a 1114880465501

Melete nesmysly. US rozhodl zcela dle zákona. Můžete si o něm myslet co chcete.

PS: jaký je v tomto případě zájem dítěte?

+2/−2
25.5.2017 23:06

P79a25v58e26l 70R25u72s42ý 8889186902

čl. 7 Úmluvy o právech dítěte.

+2/0
26.5.2017 9:07

T13e56r17e70z94a 34H82a85j16k21o15v41a 5877542124680

Odjezd do Nigerie?

0/−1
26.5.2017 9:23

P88a74v43e50l 27R40u67s36ý 8269516412

O tom jaksi Ústavní soud nerozhodoval.

+2/0
26.5.2017 11:36

T88e15r86e23z97a 29H75a63j39k23o93v17a 5167642634640

Coz neni vubec vylouceno. Bude tam s jeho manzelkou a dalsimi detmi...treba. Tomu nerikam prava ditete. To by bylo dost nestastne.

0/−1
26.5.2017 13:26

T88e68r20e27z37a 26H22a13j53k23o74v50a 5847252494440

Hlava II

Nabývání státního občanství České republiky

Díl 1

Způsoby nabývání státního občanství České republiky

§ 3

Státní občanství České republiky se nabývá

a) narozením,b) určením otcovství,c) osvojením,d) nalezením na území České republiky,e) udělením,f) prohlášením, nebog) v souvislosti se svěřením do ústavní, pěstounské nebo jiné formy náhradní péče (dále jen „náhradní péče“).

+1/0
25.5.2017 22:56

P78e81t50r 95T10ů34m90a 9436688779470

Ústavní soud zase jednou ukázal, že to není nic jiného, než sbírka měňavkovitých, bezcharakterních darebáků. Sám jsem v Nigerii dva roky pracoval, takže o vlastním otci dítěte a jeho důvodech si iluze nedělám, stejně tak jako o matce a "právním tatínkovi" (chudák dítě), ale jde o princip, o systém. To, co je v České republice není "právní pořádek", ale bordel a řekl bych, že je to čím dál horší. Právo musí být v souladu se spravedlností a Ústavní soud má právo šlechtit, ne ho ještě více k.....t. Naprostý souhlas s panem Jadlovským, co pak bude ten Nigerijec té dceři říkat? Já jsem Tvůj stejně zbarvený Anděl strážný? A na základě čeho se bude domáhat styku, možnosti výchovy a rodinného života?

+5/−3
25.5.2017 22:33

T38e75r79e35z43a 62H76a13j46k57o41v24a 5617882734190

To dite neni chudak, ma rodice, kteri ho vzali za sve.

+1/−2
25.5.2017 22:56
Foto

T54o15m11á22š 54J96a54d72l37o81v22s67k87ý 5447283835688

Hezký článek, naprostý souhlas s argumenty. Nedělám si iluze o morálním profilu nikoho z dospělých, ale Ústavní soud se projevil jako cirkus. Otci upřel právo na jeho dítě, když uvedl, že právním otcem je manžel matky, ale zároveň otci poradil, aby požádal o styk s dítětem. Styk s dítětem bude mít na základě čeho? Že by otcovství?

+4/−3
25.5.2017 21:22
Foto

J47i74ř74í 77H42e48r16m32á48n46e96k 4306502362440

Ústavní soud pouze uvedl, co je v našem právním pořádku možné. Nic víc.

+1/−1
25.5.2017 21:31
Foto

T21o59m80á87š 62J76a35d83l77o35v62s16k80ý 5637443585238

Ústavní soud se má řídit mj. i Listinou základních práv a pokud shledá, že některé předpisy a zákony jsou s nimi v rozporu, má konat. Zde to tak trochu v odůvodnění udělal, ale odpinkl odpovědnost na zákonodárce. Ovšem těším se na odůvodnění soudu, jak se bude dítě s otcem stýkat, jak ho budou uvádět v soudních dokumentech.

+3/−2
25.5.2017 21:36

T22e40r91e50z98a 44H76a71j61k15o32v58a 5187742164400

V cem je v rozporu?

+1/0
25.5.2017 22:57
Foto

T85o32m76á83š 46J94a15d70l49o90v98s17k84ý 5107503845118

V tomto případě v tom, že otec nemá přístup ke svému dítěti. Zákony jsou nedokonalé a nemohou myslet na všechno. Ústavní soud má napravovat nedostatky zákonodárců.

+4/−1
25.5.2017 23:18

T48e16r37e95z51a 70H60a46j21k89o24v29a 5607292264860

Otec ma pristup k diteti. Ten manzel matky je podöe zakona otec a ta holcicka ho za otce povazuje. Uz 4 roky.

V pripade biologickeho jste naiva. Ten se o tu holcicku starat nemusi nikdy . Ale pobyt v Evrope ma zarucen.

0/−2
26.5.2017 9:26
Foto

T98o49m76á22š 80J38a74d44l85o78v59s52k76ý 5647763155808

Paní Hájková, otázka nestojí, zdali se otec (skutečný) starat musí. On chce. A malé dítě není schopné posoudit, kdo je skutečný otec. O motivaci Nigerijce si můžeme myslet ledacos, nikdo z nás u toho nebyl, ale dítě má právo na péči skutečného otce, nikoliv nějakého pána, co si na otce hraje.

+3/0
26.5.2017 9:50

T72e17r36e98z12a 89H80a15j33k10o83v25a 5567292394790

Male dite neni schopno posoudit kdo je otec? Vy jste neposuzoval sveho otce v detstvi jako otce? Nebo si na otce hral?

Nesmysl je, ze dite ma pravo na peci biologickeho otce. Co kdyz je otec neznamy , mrtvy nekde mimo, dodal za penize poze materuäial Material na oplodnenibyö u prostitutky atd.atd atd. ....

Tento Nigeriec se o holcicku starat NEMUSI ani minutu. Takovy zakon neexistuje.

Avsak dostane okamzite ceske obcanstvi. A pobyt v Evrope na dozovoti a troufam si tvrdi, ze i pro svou africkou manzelku a deti.

Velmi oblibeny trik emigramtu . Tyhle pripady jsou velice caste. I pro zeny. Proste se nechaji oplodnit statnim prislusnikem evropske zeme a maji do smrti vystarano.

+1/−2
26.5.2017 11:21
Foto

T89o96m10á11š 17J88a66d76l62o60v64s90k10ý 5927443355468

Já jsem vyrostl v úplné funkční rodině, čili tohoto dilematu jsem byl ušetřen. Ale dítě ze článku dost možná ani neví, kdo je jeho otec a žije ve lži. Já přeji jeho otci, aby v boji pokračoval a mohl své dceři říct pravdu. Protože jednou pochopí, že bílý pán a bílá paní nemohou mít mulatské dítě a potom budou přicházet otázky kolem hlasu krve - kdo vlastně jsem, kde jsou mé kořeny, přijde chuť poznat své příbuzné a než se to povede, může být pozdě.

Jinak máte tradičně manipulativní argumentaci - na jednu stranu víte, že chce získat občanství a pobyt v Evropě a na druhou stranu víte, že dítě chce odvézt do Nigérie. Což takhle trochu logiky? On chce žít v Evropě a dceru samotnou poslat bez rodičů do Nigérie? Nebo chce žít s dcerou v Nigérii a proto usiluje o české občanství?

+2/0
26.5.2017 11:41

T23e79r55e19z60a 98H46a86j40k75o15v74a 5607702324390

Jsem si jista, ze hce ziskat obcanstvi. Ono se to tak uz dela cela desetileti. A je to pomerne znamo. Cernoska ilegalka, ktera je treba ve Francii otehiotni a ma pobyt ve Francii do smrti zajisten. Proc neotehotni v Africe s domorodcem ?

Navic neexistuje zakon, ktery by nejak nutil anebo sankcionoval otce, ze si treba 20 let nevsimne vlastniho ditete, ale to asi vite.

I tak muze odvest dite do Nigerie, obcanstvi mu samozrejme zustane. S tim se muze pohybovat po Evrope a mit pobyt treba v Anglii, Francii, Nemecku.

0/0
26.5.2017 13:31
Foto

T23o95m73á78š 14J78a65d28l69o31v49s38k25ý 5247323175498

S občanstvím máte dost možná pravdu. Ale proč by potom vozil dítě do Nigérie? Chce-li cizinec české občanství, tak přece chce žít v ČR nebo v Evropě, já nevidím důvod, proč by měl vozit dceru do Nigérie a sám zůstávat v Evropě.

+2/0
26.5.2017 16:06
Foto

J89i19ř16í 59H34e80r46m10á64n30e57k 4906712862100

Oni to zdůvodnili. Netvoří zákony. Prostě tu iniciativu, pokud bude rozumná, musí uchopit buď vláda nebo poslanci. Ne ÚS.

+2/−1
25.5.2017 22:59

V93á67c70l78a47v 61K67o18p10ř89i90v89a 1764950585251

Neznáte úlohu US v zákonodárství.

+2/0
25.5.2017 23:07
Foto

T60o82m66á21š 80J23a33d63l71o92v41s14k24ý 5457703785598

ÚS může rušit zákony nebo jejich části, pokud jsou v rozporu s lidskými právy. Na jeden takový rozpor soud právě narazil, ale při řešení selhal.

+2/0
26.5.2017 0:14

J62i38ř31í 55T60i37n11t37ě50r96a 6580449883550

Vážený pane Jadlovský,

podle mého názoru, takzvaná lidská práva nesmí být nadřazena právům občana. US v tomto případě rozhodl i ku prospěchu dítěte, které už žije v kompletní rodině.

+1/−2
26.5.2017 3:22
Foto

T32o67m70á41š 39J88a30d87l22o53v46s25k75ý 5677353145848

Aha. A jaký je rozdíl mezi lidskými právy a občanskými právy?

0/0
26.5.2017 8:59

J54i30ř21í 27T43i30n92t14ě31r39a 6200529723360

Pane Jadlovský,

lidská práva mi bytostně vadí, protože je osoby jako vy nadřazují nad práva občana ČR. ;-)

0/−2
26.5.2017 11:14
Foto

T14o37m13á85š 80J56a73d38l48o70v42s49k19ý 5127243215348

Rozumím Vám správně, že rodičovství cizince má nižší váhu než rodičovství českého občana?

0/0
26.5.2017 11:18

J69i25ř91í 72T88i68n44t15ě34r50a 6470349663890

Pane Jadlovský,

rodičovská práva kohokoliv jsou druhořadá, protože v tomto případě neupřednostňují výsady nezletilého občana ČR. Nevadí mi osvojení dětí nebiologickými rodiči, když je to ku prospěchu nezletilce. Naopak mi vadí zavlečení nezletilých občanů ČR do ciziny s odkazem na lidská a rodičovská práva dospělců.:-/

0/−1
26.5.2017 13:00
Foto

T77o68m80á20š 21J48a64d49l33o38v80s91k72ý 5557113795838

Práva rodičů a dětí jsou propojená. Otec ze článku bojuje za právo, aby jeho dítě znalo své kořeny a svou rodinu. Mně by také nevadilo osvojení dítěte nebiologickým rodičem, pokud skutečný (biologický) rodič nemá o dítě zájem, naopak je to od osvojitelů šlechetné. Ovšem to není tento případ, tento otec o své dítě zájem má. Se zavlečením českých občanů do zahraničí s Vámi naprosto souhlasím, ale jak jste přišel na to, že otec ze článku chce dítě někam zavléct?

+2/0
26.5.2017 13:28

J12i17ř27í 84T82i57n43t40ě47r44a 6500759323320

Pane Jadlovsky,

buďte tak laskav a přestaňte mne oblažovat otázkami typu: "... jak jste přišel na to ...". Prostě se smiřte s tím, že mám jiný názor a že takto "svého houpacího koně k vánocům nevyloudíte".:-)

0/−2
26.5.2017 14:25
Foto

T89o23m13á51š 70J49a30d13l10o85v14s74k68ý 5447183765708

Podstatou diskuse je, že lidé něco říkají a na něco se ptají. Samozřejmě Vás nikdo nenutí odpovídat, ale když něčím argumentuji, tak umím svůj názor obhájit, vysvětlit ho. Vy prostě máte křišťálovou kouli a dopředu víte, co chce cizinec v budoucnosti udělat. A aby to neudělal, tak mu upřete právo na jeho dítě.

+2/−1
26.5.2017 16:12

T58e32r69e62z32a 59H72a92j85k33o76v79a 5117302974570

Myslite ze lidske pravo te holcicky je vytrhnout ji od rodicu a dat ji pro ni neznamemu cloveku do Nigerie?

0/−2
26.5.2017 9:29
Foto

T16o57m11á58š 52J59a18d44l80o13v26s98k78ý 5817743955388

Proč do Nigérie? Dítě má obvyklý pobyt v ČR a vychovávat by se mělo v ČR, pokud se rodiče nedohodnou jinak. Na jednu stranu viníte Nigerijce z toho, že chce pobyt v Evropě a na druhou stranu chce dítě odvézt do Nigérie. To nějak nejde dohromady, nemyslíte?

+2/0
26.5.2017 9:53

T67e79r26e98z62a 36H90a53j77k77o63v96a 5367302844830

Proc do Nigerie? Protoze otec je z Nigerie.

0/−2
26.5.2017 11:22
Foto

T76o21m38á60š 74J21a16d72l60o28v50s55k55ý 5927173505128

A aby mohl žít s dcerou v Nigérii, tak chce české občanství? Jste si jistá, že nigerijský občan potřebuje pro život v Nigerii české občanství?

+2/0
26.5.2017 11:44

T83e71r62e28z40a 16H94a73j67k97o80v39a 5807832764950

Pravnim otcem je podle prava manzel matky. S tim nemuze nikdo nic delat.

0/−2
25.5.2017 22:57

T23e93r15e62z66a 77H91a67j20k35o11v18a 5497972324830

Co je a tom nemoralniho mit dite? Co je na tom nemoralni, to dite prijmout za sve? 8-o

+2/−3
25.5.2017 23:04
Foto

T56o55m34á45š 22J30a57d79l31o65v10s52k17ý 5917313475668

Nemorální je upírat otci přístup k jeho dítěti. Co kdyby Vám po porodu odebrali dítě, paní Hájková, a dali ho nějakým jiným rodičům? Oni by ho jistě přijali za své a vše by bylo morálně v pořádku, co říkáte?

+3/0
25.5.2017 23:16

J77i59ř78í 22T45i48n26t93ě69r59a 6300799923650

Pane Jadlovský,

tady nejde o kdyby! Pokud je mi známo, tak matce dítě po porodu odebráno nebylo. Pokud je mi známo, tak matka se neprovdala za biologického otce. Pokud je mi známo, tak dítě "adoptovalo" manžela své matky za svého otce.:-/

+1/−1
26.5.2017 3:27
Foto

T28o10m58á54š 34J37a52d59l11o72v56s82k45ý 5217903245128

V argumentaci s paní Hájkovou jde o kdyby, protože ona nevidí práva mužů a dětí a proto se jí to snažím vysvětlit na situaci, která by se mohla stát jí. A je snad jedno, jestli je matka provdaná za otce nebo ne. Je úsměvné, když tvrdíte, že dítě adoptovalo za svého otce někoho jiného. Takové novorozeně se prostě rozhodne a je vymalováno. To se právě snažím vysvětlit, představte si i Vy, nejen paní Hájková, že by Vaše dítě adoptovalo za rodiče někoho jiného, prostě bez Vás, aniž by se Vás kdokoliv ptal.

+1/0
26.5.2017 9:04

J43i78ř69í 81T29i71n15t43ě20r84a 6280289603960

Pane Jadlovský,

to si nemusím vysvětlovat, to jsem udělal svému b-otci k všeobecné spokojenosti.:-)

0/−1
26.5.2017 11:18
Foto

T58o50m71á43š 34J17a43d75l23o39v34s98k77ý 5487883645808

Tušil jsem, že budete z ranku těchto lidí. Že jste měl smůlu a Váš otec Vás neměl rád ještě neznamená, že jsou takoví všichni. Zrovna otec z článku o své dítě zájem má.

+2/−1
26.5.2017 11:21



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.