Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rodnok

3. 1. 2011 12:45
pošta není žádnej zázrak

a se spoustou věcí lze souhlasit (např. nesmyslné přetěžování zaměstnanců a jejich nucení k prodeji finančních produktů). Nicméně před vánocemi padla i PPL. V jednom větším netovým obchodu se ten poslední týden jen válela obrovská hromada balíků pro PPL, když to chlapci už téměř nebyli schopní odvážet :) To pro tu ČP to aspoń mizelo. Samozřejmě, v dnešní době kdo si objedná vánoční dárek na poslední chvíli (20 a 21. prosince, to autor myslí vážně?), je blázen. Všechno posílit brigádníky prostě nejde.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

3. 1. 2011 12:42
asi jak kde

já mám naopak tristní zkušenosti s PPL a vrátil jsem se k ČP. Když mi něco rozmlátí tak to taky zaplatí. S PPL jsou reklamace totálně v *****, a tyto zkušenosti mi potvrzuje i pár známých co při podnikání posílají větší množství zásilek (alespoň těch obchodních). Když mi dorazil letos vánoční balík přes ČP, pípla mi SMS, že dorazil na "mou poštu" a že se ho dnes pokusí doručit domů, což učinili.

Možná je to situací v regionu (tady mluvím za Zlínsko).

P.S.: PPL ale před vánoci v jiné mojí zásilce nakonec taky klapla bez nehody, takže i s ní to není vždy tak napytel.

0 0
možnosti

Karotak

3. 1. 2011 12:32
Karma

článek se mi líbí, i když mám výhrady i k PPL, DPD, ... u mě osobně zatím vede Fedex, DHL, ... nejsou sice nejlevnější, ale není problém se domluvit ....

btw. Pošta mi nechala doma lísteček o nezastižení, i když jsem byl doma, tak sem se stavil na poště a urgoval jsem zásilku, že ji chci ... pošťačka byla ještě na obchůzce .... tak sem jí tam nechal aspoň stížnost, i když známe své lidi (nic se nevyřeší, zamete se to pod stůl) ....

0 0
možnosti

ta, která nejsem

31. 12. 2010 4:13
2 týdny před Vánoci jsem posílala přání do Evropy

Do Rakouska došlo všechno týden před Vánoci, do ČR teprve dnes. Počasí bylo v obou zemích srovnatelné.

0 0
možnosti

gogol_jl

31. 12. 2010 0:52
2 fakticke

1. Britska posta uz neni to co byvala, ale porad na ni nase Posta jeste nema. Nicmene - na webu http://www2.royalmail.com si muzete zjistit dodani balicku v obdobi Vanoc. Pro UK je zaruceno dodani balicku do 24.12 pokud je podan do 15.12 (Your last posting date for UK and the Channel Islands is 15/12/10)

----------------------------------------------------------

2. Posta uz nepatri pod Ministerstvo dopravy a spoju (zruseno), ale pod Vnitro. Zde se chysta jeden slusny tutnel. Uvidite .................

0 0
možnosti

carolusI

29. 12. 2010 21:40
Na to,

že autor poštu moc nevyužívá, má kupodivu dobré informace. Je vidět, že si dal záležet aby shromáždil co nejvíce negativních zkušeností. Vypadá to jako článek zaplacený konkurencí. Mám zkušenosti jak s poštou,tak PPL i dalšími firmami a nevidím v jejich službách velký rozdíl. Také už se mi stalo, že PPL mi doručíla balík až pátý den po dvou urgencích. A v dokladech měli napsáno, že jsem dvakrát nebyl zastižen, kupodivu v čase, kdy vozidlo ještě bylo ve výpravně 30 km od mého bydliště.

Ale s některými postřehy v článku musím souhlasit. Doručovatelům se počítá zátěž podle dopisů, ale letáky se do zátěže nepočítají.A těch vozí doručovatelky 20-30kg. Navíc mají lidem nabízet pojistky,účty a jednu dobu i drogistické zboží. Je jasné že kvalitě služeb to neprospívá.

A doručování balíků je také horor. Na jeden balík připadá  2-4 minuty.Za tu dobu je třeba balík vyndat z auta-najít ten správný,dojít k domu,zazvonit a čekat až někdo otevře případně vybrat dobírku.

0 0
možnosti

carolusI

29. 12. 2010 21:52
Re: Na to,

Adresát má málokdy drobné.  Za čtyři minuty je to dost i když je adresát v přízemí. Pokud za ním šplháte do 5.patra bez výtahu,je to horší.

Když minutu zvoníte a nikdo se neozve,je jasné že pokračujete v cestě. A druhý den si přijde zákazník stěžovat, že byl celý den doma, jen si na dvacet minut odskočil do trafiky,půl hodiny si povídal u sousedky v jiném patře,půl hodiny strávil ve sprše a dvě hodiny měl nahlas puštěnou televizi  která spolehlivě přehluší zvonek,  ALE BYL CELÝ DEN DOMA.  Takže blbci jsou zase ti pošťáci.

0 0
možnosti

naruzichapodnebesy

29. 12. 2010 17:02
Ne že by mne potěšilo, že zkušenosti mám stejné...

z dob, kdy jsme každý měsíc posílali okolo pěti set zásilek obyčejnou poštou pozitivně vím, že 5-8% (!!!) zásilek se ztratilo.

Z doporučených to bylo tak jedna ze sto padesáti, dokonce se nám ztratila i dobírka.

Takhle to zní jako dávná minulost.... skončili jsme s ČP před dvěma lety....

Vím jedno: již nikdy víc..... škoda jen, že na listovní zásilky má stále monopol....

0 0
možnosti

isabell

29. 12. 2010 12:59
...

Čekala jsem 14. prosince!! balíček, nikoliv tedy "vánoční".

Maje i jiných starostí začala jsem se po něm pídit až 16tého, dík možnosti sledování zásilek na netu žádný problém...

Na webu ČP jsem se dočetla, (a ani sem nebyla překvapená), že 14tého nebyl doručen z technických důvodů na straně pošty a 15tého mne pak doručovatel nezastihl doma- což byla velká lež, protože jsem se nehnula z domu a ani lístek o nezastižení jsem ve schránce nenašla.

Zavolala jsem si tedy na "svou" poštu, kde mi bylo bez skrupulí a navíc velice arogantním tónem sděleno, že Pošta toho má prostě moc a proto mají nařízeno, aby se všechny malé zásilky rovnou ukládaly na poště. Zažádala jsem si tedy o znovudoručení a jen tak mimoděk sem si posteskla, že nemohu pořádně chodit a proto si občas objednávám věci poštou.

Balíček mi znovu doručen nebyl, jen už sem našla ve schránce lístek o nezastižení... Když sem se nakonec dobelhala na poštu vyzvednout si ho osobně, skvěl se na něm obří nápis: NEMŮŽE CHODIT!  :o/

0 0
možnosti

kaktusak

29. 12. 2010 12:00
Naopak, selhali soukromí doručovatelé,

zatímco pošta zafungovala skvěle, tak jako vždy.

0 0
možnosti

dohlib

29. 12. 2010 11:57
Takhle je to u všech firem

U všech firem, kde není majitel zároveň ředitel, se plýtvá a dohazují se koryta manažerům. U nejmenovaného velkého podniku bylo před pár lety v čele 45 manažerů. Dnes jich je tam okolo 200 a další přibývají. Dělníci a lidé níže postavení jsou propouštěni, není zastupitelnost.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS