Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L.C.

25. 3. 2011 9:24
Příznačné

Příjde mi přinejmenším smutné, když vidím jak je člověk, který se snaží upozornit na nepravosti zlodějů, zrádců a zločinců, napadán, označován za závistivce a téměř za zločince. Několik takových příspěvků se objevilo i zde. Já však autorovi děkuji za to, že našel odvahu toto napsat. Pro vítězství zla totiž stačí, aby dobří lidé mlčeli. Já sám sebe nepovažuji za příliš dobrého člověka. Mlčet však nebudu. Ani ze strachu, ani z jiných důvodů.

Lidé, kteří soudruha Palase znají, ví. Ví ale i to, že on je někdo, na koho se zřejmě nikdy voda neuvaří. Je nedotknutelný. Jinak by totiž to, co se děje, nemohlo být možné. Nejhorší na tom všem je ovšem to, že není sám, ale že takových parazitů musí utáhnout tento stát přinejmenším stovky.

0 0
možnosti

Snake Viper

21. 10. 2010 16:57
Žasnu pane Večerníček

Tolik nepodložených obvinění jsem nezažil ani v dobách STB a vlády silné ruky. Věřím, že pokud publikujete, máte proto podložené důkazy. Jinak bych Vás pane Večerníčku hnal k soudu. Jste-li si jistý svými zjištěními, pak podejte trestní oznámení na pana Palase a nemotejte lidem hlavu Vašimi konstrukcemi. Předesílám, že nejsem příznivcem levice v jakékoli podobě, ani jsem nikdy nebyl její člen. Tyto kecy jsem už v životě totiž zažil a nebylo to v posledních 21 letech.

Jsem s pozdrevem - Snake Viper

0 0
možnosti

bruntálec

23. 10. 2010 9:07
Re: Žasnu pane Večerníček

Pokud chcete k dispozici dopis třídního profesora, má jej v Bruntále kde kdo. Jsou tam jména profesorů,kteří byli vyhozeni. Že ve škole propadl ze dvou základních předmětů je také na zemědělské škole v Bruntále dohledatelné. O volbách guerilla kravaťáků se slunečními brýlemi mne zmátl, vypadalo to, že se točí další díl filmu Kmotr. A on to Palas se svými spolupracovníky. Jak žije, kdo se okolo něj obklopuje,se nesnaží ani zakrývat. Možná byste se jej mohl zeptat na konci září komunikoval s panem Zifčákem a co od něj chtěl. Jinak dopis jeho třídního profesora je mnohem podrobnější a dokazuje charakter Palase i jeho schopnosti.;-O

0 0
možnosti

brownrot

20. 10. 2010 8:14
Gratuluji

Tak tohle jsem si radši stáhl a uložil, kdo ví, jak dlouho to bude přístupné. Odkaz jsem rozeslal kam se dalo, ale mám strach, že to bude málo. Majetky o kterých se u Palase veřejně mluví jsou jen špička ledovce, nevím nevím jestli se jejich hodnota do těch 100 000 000 vleze.

0 0
možnosti

Bouše

13. 10. 2010 22:34
Tak tento blog si zavčas zarchívuju,

protože se obávám, že rána nedožije. Ale myslím si, že jste uhodil hřebíček na hlavičku. Bohužel tito lidé to mají všechno tak "obšancované", že jsou prakticky nepostižitelní. Tak daleko jsme to dopracovali. :-/ Rv

0 0
možnosti

kaktusak

13. 10. 2010 22:11
Pokud je zloděj, proč nesedí?

0 0
možnosti

Bouše

13. 10. 2010 22:27
Re: Pokud je zloděj, proč nesedí?

Pitomá otázka. Proč nesedí Gross? :-P

0 0
možnosti

Pavel Skeptik1

13. 10. 2010 20:32
Kudy

chodil, tudy krad..sociální demokrat.

to já néé, to je z 1. republiky...;-(

0 0
možnosti

pěnice

13. 10. 2010 15:12
No,nakonec to vypadá

podle toho,co říkají lidé.Když kradeš ve velkém,nic se ti nestane,protože hlas spravedlnosti uplatíš.Čunka uštvali za trapných 400 000 tisíc.

0 0
možnosti

vecernicek

13. 10. 2010 12:16
za vším si stojím

Na palse jsem podal 3 tr. oznámení, Palase jsem vyzval, aby vystoupil z ČSSD a dal jsem to také na vědomí vedení ČSSD.

Reakce - nula.

Pokud by mě Palas žaloval - a proto jsem volil ostřejší tón - budu šťastný - umožní mi u soudu moje tvrzenáí doložit - a já bych samoizřejmě o v rámci dookazování mohl žádat přešetření jeho majetku.

V případě Topolánka jsem dokonce žaloval sám sebe za pomluvu - zastupitelství to odmítlo - prý tvrzením, že Topolánek je podvodník a okradl poplatníky jsem nespáchal třestný čin pomluvy.

Takže to ani ted to nevidím růžově. Vše usne.

0 0
možnosti

ringowrc

13. 10. 2010 12:40
Re: za vším si stojím

Otázka je, jestli se policie a justiční mafie nezachová podle hesla vlk se nažral a koza zůstala celá. Sám píšete v dalším příspěvku o paní Vesecké a tudíž víte sám nejlépe, jak to dnes chodí. Musím před tímto článkem smeknout "rádionku". Je ještě spousta jemu podobných a díky těmto blogům má člověk přístup k takovým informacím. Autore: karma je Vaše.

0 0
možnosti

tromi7

13. 10. 2010 12:15
bohužel není takový sám

jse zvědam kolik omezených blbů tě nazve závistivcem

0 0
možnosti

mak63

13. 10. 2010 12:02
palas

I kdyby bylo pravdivych jen 10% toho, co jste napsal a hlavne dokazatelnych, jedna se o opravdovou hruzu. Pokud je vse vymyslene, muze Vas pan Palas zalovat az se bude soudnim pracovnikům kourit od klavesnic. Pokud se pan Palas k tomuto blogu nevyjadri...

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury