Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěnice

23. 9. 2010 19:44
Bylo úsměvné,

když Bohuslav Sobotka se spokojil s vysvětlení Palase,teré ovšem nikdo jiný neslyšel.Prý je Palasova žena zubařka a tudíž si vydělala.Aspoň tak jsem tomu rozuměla.Pak ovšem nevím,proč se tak probíralo 400 000 tisíc Čunka,jehož žena je také zubařka,Proti dvaceti milionům je to pakatel.

0 0
možnosti

honys

23. 9. 2010 18:46
Když jsem si to přečetl,

tak jsem jen zíral. Samozřejmě nemohu posoudit jestli je to pravda, nebo jen předvolební manipulace nějakého bíleho koně najatého politickou konkurencí. Jeví se mi to jako příliš divoké a podivné je i to, že to od roku 2004 spalo a nikdo s tím nevylezl u různých voleb až teď to vytáhne neznámý novinářík a to rovnou po rozhovoru se státním zástupcem.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

vecernicek

4. 10. 2010 15:08
čtěte pořádně

Kauza SAP nespala, policie ji oficiálně šetřila, ale nekonala.

Termín neznámý novinaříček mě neurazí - pokud mě neznáte připomenu, věřte že minimálně jednou měsíčně zrpacovávám nějakou novou kauzu - a nejen politickou. Od neplacení faktur malým stavebním firmám, přes nevinně odsouzené a předražené dálnice až po politiky. V této souvislosti jsem autorem či spoluautorem i některých zákonů a jejich návrhů - např. institut korunního svědka - se kterým jsem přišel loni na jaře(prostřednictvím poslanců Souška a Bratského) a který převzal Pecina nebo nově zákon o rodině (otcové) atp atp.

0 0
možnosti

honys

23. 9. 2010 18:39
Když jsem si to přečetl

0 0
možnosti

Pavel Skeptik1

23. 9. 2010 17:25
Ale fuj!

To mohl před volbami napsat jenom nějaký "modrobýček" !! ;-D

jsem zvědavý na tu "parlamnetní vyšetřovací komisi" po které Dluhoslav dnes celý den volal!

0 0
možnosti

johnpeters

23. 9. 2010 13:27
Na tomto případu

je vidět,jak chybí v našem právním řádu trest smrti...[>-]:-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS