Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

17. 6. 2009 17:19
Chvála

Chválím vaši snahu o propagaci piva ať už zde na blogu nebo formou knihy. Já sám si ji asi nekoupím. Je mi to líto, ale cena se mi zdá taky poněkud nadsazená (i když jsem to provedení neviděl), a navíc než si o pivu číst, to mi přijde mnohem zábavnější ho pít. Takže balím, a jdu na jedno :-)

0 0
možnosti

P.J.

17. 6. 2009 14:53
Hmm

Knížka o dějinách piva se přímo nabízí jako dárek nějakému tatínkovi, potažmo dědečkovi, protože v ČR snad není osoba mužského pohlaví, která by neměla k pivu kladný vztah (až na několik vyjímek mezi abstinenty a ortodoxními moravskými vinaři)

Bohužel se ta cena dost vzdaluje finančním možnostem většiny potenciálních kupců.

Chápu Vaši radost, že se vám podařilo publikovat takovou knížku, ale daleko více by jí slušel "méně luxusní" kabát za přijatelnější cenu.

Máme si počkat na paperback? :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 130
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4149x
Politicky aktivní spisovatel, poradce místopředsedy PSP Tomia Okamury